پرفروش‌ترین جک های پارکینگی خارجی و ایرانی با مشخصات کامل

معرفی انواع پرفروش ترین جک پارکینگی ایرانی و خارجی

جک‌های مخصوص درب پارکینگ یکی از جدیدترین محصولاتی هستند که امروزه بسیار پرکاربرد شده‌اند. این جک‌ها عمدتا برای اتوماتیک سازی باز شدن یا نشدن درب پارکینگ تاکید دارند و در مدل‌های مختلف خود می‌توانند به خوبی امنیت پارکینگ را تامین کنند. از آنجایی که بسیاری از افراد کیفیت جک را بسیار مهم تلقی می‌کنند، مهم است که شما به عنوان یک خریدار با پرفروش ترین جک پارکینگ در مدل‌های مختلف و برندهای گوناگون آشنایی پیدا کنید. در سال جاری چندین مدل از جک‌های پارکینگی خارجی و ایرانی توانسته‌اند با عملکرد ویژه خود محبوبیت فراوانی پیدا کنند. به گونه‌ای که فروش آن‌ها فوق العاده افزایش یافته است. در ادامه این مطلب به بررسی بهترین محصولات جک پارکینگ ایرانی و خارجی در بهترین برند خواهیم پرداخت.

جک‌های پارکینگی پرفروش ایرانی

امروزه بسیاری از افراد برای این که نگرانی خود را از بابت امنیت از بین ببرند، از جک‌های قدرتمند برای درب پارکینگ کمک می‌گیرند. این جک‌ها در منازل، کارخانه‌ها، کارگاه‌ها و محیط‌های تجاری پر رفت و آمد کاربردهای متعددی دارند. از آنجایی که در طول روز چندین بار از این محصولات استفاده می‌شود، پس باید یکی از بهترین آن‌ها را خریداری نمایید. شرکت‌های زیادی در کشور ما مشغول تولید جک‌های پارکینگی هستند؛ اما نمی‌توان به محصولات تمامی این شرکت‌ها اعتماد کرد. حال به نظر شما بهترین مارک انواع جک درب پارکینگ ایرانی کدام است؟ در ادامه به معرفی پرفروش‌ترین جک پارکینگ ایرانی در برندهای گوناگون خواهیم پرداخت.

یکی از پرفروش ترین جک پارکینگی که امروزه در ایران تولید می شود، جک های پارکینگی شرکت یال است.

جک‌های با کیفیت شرکت سیماران

جک سیماران نیز می‌تواند بهترین جک پارکینگ ایرانی باشد. این جک‌ها با کیفیتی مطمئن، کارآمد بودن و طراحی حرفه‌ای خود سریعا به پرفروش‌ترین جک‌های ایرانی تبدیل شدند‌. برند سیماران در چند سال اخیر ظرفیت‌های تولیدی خود را افزایش داده است و توانسته است جک‌هایی مناسب برای درب‌های تک لنگه، دو لنگه و جک‌های لولایی را تولید کند. این جک‌ها برای انواع درب از درب لولایی گرفته تا درب‌های کشویی پارکینگ انتخابی ایده آل هستند‌. این جک‌ها از لحاظ کیفیت و عملکرد بسیار مشابه جک‌های خارجی عمل می‌کنند.‌ با این تفاوت که قیمت آن‌ها مناسب‌تر از قیمت محصولات خارجی است.

بهترین جک پارکینگی سیماران در بازار ایران

  • جک پارکینگ سیماران مدل Faraz 4S
  • جک پارکینگ سیماران مدل Faraz 4L

اگر سوال شما هم این است که جک پارکینگی چی بخرم، باید بگوییم که دو مدل از جک‌های برند سیماران وجود دارند که اخیرا پرفروش شده‌اند. جک درب پارکینگ  ۴L و ۴S  پرفروش ترین جک پارکینگ سیماران به شمار می‌آیند.

 

جک سیماران مدل 4L: در مدل ۴L طراحی جک پارکینگ به گونه‌ای است که موتور رو به بالا و گیربکس رو به پایین قرار داده شده است. بنابراین این جک‌ها کمتر دچار نشتی روغن می‌شوند و در دراز مدت به خوبی عمل می‌کنند. این جک برای درب‌هایی با وزن هر لنگه ۴۰۰ کیلوگرم انتخابی مناسب است.

جک سیماران مدل ۴L
Simaran 4L

جک سیماران مدل 4S: جک ۴S یکی دیگر از انواع پرفروش ترین جک پارکینگ ایرانی است که شفت ۴۰ سانتی دارد و می‌تواند برای درب‌هایی با وزن هر لنگه ۴۰۰ کیلوگرم مناسب باشد. این مدل دارای موتوری ۲۲۰ ولتی است و از به روزترین تکنولوژی‌های دنیا برای طراحی و عملکرد این محصول بهره گرفته شده است. این دو مدل از بهترین جک پارکینگ ایرانی با برخورداری از قابلیت‌های متعدد یک جک پارکینگ خوب، می‌توانند برای هر کاربردی مناسب باشند. آن‌ها به باز کن‌های برقی قفل مجهز شده‌اند، قابلیت فست کلوز دارند و می‌توان برای آن‌ها برنامه ریزی انجام داد. شرکت سیماران دو سال گارانتی و ضمانت را برای این محصولات خود در نظر گرفته است.

جک‌های ارزان قیمت شرکت میلان

یکی دیگر از برندهای برجسته تولید کننده پرفروش ترین جک پارکینگ، برند میلان است. این برند، جک‌هایی متناسب با انواع درب‌های دو لنگه و تک لنگه را تولید کرده است که هر درب می‌تواند وزنی بین ۳۵۰ تا ۴۰۰ کیلو گرم داشته باشد. جک‌هایی که شرکت میلان تولید کرده و روانه بازار می‌کند، اغلب برای محیط‌های پر تردد انتخابی مناسب هستند. این جک‌ها از نظر ظاهری بسیار شبیه به جک‌های پروتکو ایتالیا طراحی شده‌اند و از نظر عملکردی نیز کم نظیر هستند. یکی از ویژگی‌های مهمی که در تمامی محصولات شرکت میلان دیده می‌شود، این است که موتور آن‌ها به صورت رو به بالا طراحی شده است و گیربکس آن‌ها رو به پایین است. با توجه به این ویژگی، اغلب جک‌های شرکت میلان را برای محیط‌های گرمسیری مناسب می‌دانند؛ چرا که در این شرایط موتور این محصولات به شکلی عالی در هوای گرم عمل می‌کند‌.

پرفروش ترین جک پارکینگ برند میلان

  • جک پارکینگ میلان مدل موهست ۵۰۰ (Mohest 500)
  • جک پارکینگ میلان مدل ۴۰۰ (Mohest 400)

بهترین جک پارکینگ ایرانی و البته پرفروش ترین جک پارکینگ، جک میلان موهست ۴۰۰ است. این جک از شفتی با ابعاد ۴۰ سانتی متر برخوردار شده است و می‌تواند دربی با دو متر عرض را باز و بسته کند. موتور این محصول ۲۲۰ ولت است و حداکثر ظرفیت روزانه آن نیز ۳۰ بار تردد است. این جک باعث می‌شود که هر لنگه از درب با زاویه ۱۲۰ درجه باز شود. این محصول به سرعت عمل می‌کند و از سنسورهایی فوق العاده قدرتمند جهت بهبود کارایی و عملکرد خود نیز برخوردار شده است. برای درب‌هایی با وزن ۳۰۰ الی ۳۵۰ کیلوگرم می‌توان از این جک‌ها کمک گرفت.

جک درب پارکینگ میلان مدل موهست 400
Milan – Mohest400

شرکت یال و یک مدل جک پارکینگی پرفروش

یکی از قدرتمندترین تولید کننده‌های جک درب پارکینگ در کشور ما، شرکت یال است. این شرکت در چند سال اخیر توانسته است محصولاتی باکیفیت را با قیمتی بسیار مناسب تولید نماید و آن‌ها را به مشتریان بفروشد. شرکت یال در ابتدای فعالیت خود جک‌های لولایی X1 و X2 را در دو سایز با شفت‌های مختلف تولید می‌کرد؛ اما هم اکنون بسیار فراتر از آن رفته است. تا جایی که هم اکنون این شرکت جک‌هایی را خصوص درب‌های بسیار بزرگ و سنگین طراحی کرده است. جک‌های پارکینگی پرایم که توسط شرکت یال تولید می‌شوند، همواره جزو جک‌های پرفروش بازار هستند.

جک یال X1؛ پرطرفدارترین جک شرکت پیشرفته یال

شرکت یال محصولات زیادی را تولید کرده است که به دلیل کیفیت بالا و عملکرد مطلوبی که دارند، همواره پرطرفدار هستند. در این میان جک یال X1 توانسته است به خوبی بدرخشد. این جک بسیار شبیه به جک اتوماتیک ACE پروتکو ایتالیا طراحی شده است و با موتور ۳۰۰ واتی خود می‌تواند هر لنگه درب را به خوبی باز و بسته کند. در واقع برای آن دسته از درب‌هایی که دارای ۸۰۰ کیلوگرم وزن در دو لنگه هستند؛ می‌توان این محصول را مورد استفاده قرار داد. ظرفیت روزانه باز و بسته شدن درب این جک ۲۰ الی ۳۰ بار است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که این محصول دارد این است که از قابلیت تنظیم سرعت برخوردار شده و می‌تواند به صورت اضطراری هم باز و بسته شود. این محصول از خروجی جداگانه‌ای برای قفل‌های برقی برخوردار شده است و تا ۱۲۰ درجه امکان باز شدن دارد.

محصولات برند سوزوکی نیز از پرفروش ترین جک های پارکینگی هستند چرا که محصولات این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار است.

برند سوزوکی؛ بهترین برند تولید کننده جک پارکینگی در ایران

از دیگر برندهای معروف و معتبری که توانسته است برترین و قدرتمندترین جک‌های درب را وارد بازار فروش کند، برند سوزوکی است. جک‌هایی که توسط برند نام آشنای سوزوکی تولید می‌شوند از نظر کیفیت و طول عمر در سطح بسیار بالایی هستند. این جک‌ها با قیمتی مقرون به صرفه به فروش می‌رسند و در برابر فشار نیز استحکام فوق العاده بالایی را از خود نشان می‌دهند. شرکت سوزوکی برای انواع جک‌هایی که تولید می‌کند موتوری قدرتمند را در نظر گرفته است که مقاومت بالایی هم دارد. این جک‌ها دارای تنوع زیادی هستند و انتخاب را برای کاربران راحت‌تر می‌کنند.

یکی از پرفروش‌ترین محصولات برند سوزوکی، جک SZ400 است که با قدرت موتور ۲۲۰ ولت عمل می‌کند و می‌تواند هر لنگه درب را با وزن ۴۰۰ کیلوگرم حرکت دهد. معمولا این محصول را برای درب‌هایی مناسب می‌دانند که عرض هر لنگه آن‌ها ۲/۵ است. این محصول از سه سال ضمانت شرکتی برخوردار شده و قابلیت دو زمانه دارد.

جک‌های پارکینگی پرفروش خارجی

افزون بر جک‌های ایرانی، برخی از جک‌های خارجی نیز توانسته‌اند نامی خوش را از خود در بازار فروش بر جای بگذارند. امروزه برندهای خارجی با صادرات جک‌های پارکینگی توانسته‌اند بخشی عظیم از بازار فروش جک‌های پارکینگ را تصرف کنند‌. در ادامه به معرفی پرفروش ترین جک پارکینگ خارجی در برندهای مختلف خواهیم پرداخت.

محصولات خارجی نیز جزئی از پرفروش ترین جک پارکینگی در ایران محسوب می شوند.

جک درب پارکینگ ویتو کالیپسو

شرکت ویتو (v2) تنها چند سالی اشت که برای تولید بهترین جک پارکینگ خارجی شناخته شده است اما در همین چند سال به صورت کلی فروش بالایی را در بازار کشور ما تجربه کرده است. کیفیت بالای محصولات، تنوع آن‌ها و قیمت مناسبی که ویتو برای محصولات خود در نظر گرفته است، سبب افزایش مشتریان این برند شده‌اند. یکی از مدل‌های محبوب این شرکت یعنی ویتو کالیپسو طراحی زیبا و کارآمدی دارد و در اغلب موارد می‌تواند نیاز کاربران را برطرف کند. این محصول به صورت استاندارد طراحی شده است و از دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش گسترده نیز برخوردار شده است.

جک درب پارکینگ نایس ایتالیا

شرکت نایس ایتالیا یکی از برندهای پیشگام در راستای تولید انواع جک درب پارکینگ است که سالیان متوالی توانسته است در بازار فروش کشور ما محصولات خود را عرضه کرده و به فروش برساند. با توجه به این که این برند به کیفیت محصولات خود اهمیت می‌دهد، توانسته است برخی از محصولات خود را پرفروش‌تر از قبل کند. اغلب تولیدات این برند در دو سری ۲۴۰ ولت و ۲۰ ولت ساخته می‌شوند. جک پارکینگ نایس ایتالیا به عنوان بهترین جک پارکینگ خارجی می‌تواند دربی با وزن ۳۰۰ تا ۱۰۰۰ کیلو گرم را باز و بسته کند.

جک‌های نایس تنوع بالایی دارند اما پرفروش ترین جک پارکینگ نایس جک‌ وینگو و تونا است. این جک‌ها بسیار زیبا و منحصر به فرد طراحی شده‌اند و به هنگام قطع برق نیز به خوبی عمل می‌کنند. این جک‌ها با عملکرد نرم و بی صدایی که دارند، همواره مورد توجه کاربران هستند.‌

جک درب پارکینگ بی اف تی

برند بی اف تی از دیگر برندهای نامدار در تولید بهترین جک پارکینگ خارجی است که روز به روز تنوع محصولات خود را افزایش می‌دهد. این برند برای بخش عمده‌ای از جک‌های پارکینگی خود ضمانت کالا در نظر گرفته است و به لطف فناوری‌های مدرنی که در اختیار دارد، توانسته است محصولاتی استاندارد را روانه بازار کند.

یکی از مدل‌های معروف جک بی اف تی، مدل PHOBOS A40 است. این جک پارکینگی ایتالیایی قادر است یک درب دو لنگه با وزن هزار کیلو گرم را حرکت دهند. موتوری که در ساختار این نوع از جک‌ها وجود دارد یک موتور ۲۴۰ ولت است. این محصول از قابلیت ups برخوردار شده است و زمانی که نوسانات برق در جریان برق شهری ایجاد شود، با استفاده از برق اضطراری عمل می‌کند. این محصول دارای ۵ سال ضمانت خرید است و کیفیت بسیار بالایی دارد. همین ضمانت سبب می‌شود که مشتریان از خرید آن اطمینان حاصل کنند. اگر شما نیز به دنبال محبوب‌ترین و پرفروش ترین جک پارکینگ هستید، می‌توانید از این محصول استفاده نمایید.

اتومبیلی که منتظر است جک پارکینگی باز شود تا وارد محیط شود.

جک درب پارکینگ پروتکو ایتالیا

شرکت Proteco یکی دیگر از شرکت‌های ایتالیایی است که حدود ۴ دهه از فعالیت خود را به تولید انواع مختلف جک‌های پارکینگی گماشته است. این شرکت سیستم‌های خودکار جک پارکینگی را برای انواع درب گاراژ، کرکره و درب پارکینگ مورد استفاده قرار داده است. آنچه که سبب افزایش محبوبیت محصولات برند پروتکو ایتالیا شده است این است که این برند معمولاً دقت بالایی را در تهیه مواد اولیه برای تولید محصولات خود به کار می‌گیرد. بنابراین می‌تواند محصولاتی استاندارد و فوق العاده با کیفیت را تولید کند که از تکنولوژی و فناوری‌‌های جدید و مدرن نیز برخوردار شده‌اند. یکی از پرفروش‌ترین جک پارکینگ برند پروتکو جک پارکینگ لیدر است که در سه نوع۳، ۴ و ۵ وارد بازار شده است. این مدل از جک‌های پروتکو معمولاً قبل از این که وارد بازار شوند کنترل و تست می‌شوند تا هر گونه عیوب آن‌ها برطرف گردد. شما با انتخاب محصولات برند Proteco می‌توانید نیاز به امنیت را از بین ببرید.

سخن پایانی برای پرفروش ترین جک پارکینگی

ما در این مطلب به معرفی بهترین و پرفروش ترین جک پارکینگ در برندهای مختلف ایرانی و خارجی پرداختیم. امروزه برندهای مختلفی در کشور به تولید و فروش انواع جک‌های قدرتمند پارکینگی پرداخته‌اند تا نیاز بسیاری از محیط‌ها به امنیت را برطرف کنند. در کنار آن‌ها، برندهای پرتلاش خارجی نیز بخشی از بازار فروش جک پارکینگی کشور ما را به خود اختصاص داده‌اند. برندهایی همچون میلان، سیماران، سوزوکی و برند یال جزو برندهای پرفروش ایرانی و برندهای پروتکو، بی اف تی، نایس و ویتو جزو برندهای خارجی پرکاربرد هستند. این برندها هر کدام محصولاتی متنوع را وارد بازار کرده‌اند که برای گروهی از درب‌های پارکینگی مناسب هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خوش آمدید!

به حساب خود وارد شوید

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفاً ایمیل یا نام کاربری خود را جهت بازیابی رمز عبور وارد نمایید

Add New Playlist